تسمه الواتور برزنتی
  • تسمه الواتور برزنتیعکس شماره 1
  • تسمه الواتور برزنتیعکس شماره 2
  • تسمه الواتور برزنتیعکس شماره 3

تسمه الواتور برزنتی

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

4413

ﺑﺮﻧﺪ:

DST

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

تسمه الواتور
برای سفارش تماس بگیرید

1- مقاومت به سایش 

2- مقاومت به روغن و آب 

3- آنتی استاتیک 

4- تنوع عرض تا 100 سانتی متر و طول تا 200 متر

تسمه الواتور برزنتی

تسمه الواتور برزنتی چیست؟

تسمه نقاله‌ها مجموعه‌ای از رشته‌های باربر با جنس نخ و پنبه هستند که ترکیبات پلیمری آن‌ها را به یکدیگر وصل کرده و اسکلت تسمه برزنتی را تشکیل می‌دهند.

رویه‌ی لایه منجید تسمه برزنتی الواتور توسط مواد  لاستیکی برزنتی پوشیده شده و از لایه‌ها در برابر عوامل مکانیکی و شیمیایی محافظت کرده و کناره‌های آن نیز به منظور جلوگیری از آسیب به تسمه با مواد لاستیکی و خمیری منحنی پوشیده شده‌اند.

در بین تمام تجهیزات انتقال؛ تسمه نقاله برزنتی از کاربردی‌ترین تجهیزات انتقال و جابه‌جایی است. از این تسمه جهت حمل بارهای عمودی استفاده شده و ویژگی آن استحکام و طول عمر بالاست. با وجود وزن سبک خود تسمه، نیروی کششی بالایی تا 630 kgf/cm داشته و حاصل این وزن کم و تحمل بالا کاهش فشار به سیستم محرک و موتور است.

تسمه الواتورهای برزنتی در صنایع زیر کاربرد دارند:

1.      صنایع نساجی

2.      تجهیزات نوار نقاله و الواتور تسمه‌ای

3.      اسکله

4.      صایع متالوژی

5.      نیروگاه‌ها

6.      صنایع تولید پوشاک

7.      صنایع بسته‌بندی

8.      صنایع غذایی

9.      چوب بری

10.  معدن

11.  کشاورزی

12.  ریخته‌گری

13.  پودر سنگ

ابعاد و مشخصات فنی تسمه الواتورها

عرض تسمه‌های برزنتی از 1 تا 50 اینچ (2.5 تا 125 سانتی متر) متغییر است. -لازم به ذکر است که واحد تسمه‌های برزنتی بر اساس اینچ محاسبه می‌گردد- ظول آن نیز تا 200 متر می‌رسد.

همچنین ضخامت و تعداد لایه‌های منجید (لایه نخ) در تسمه الواتورها بر اساس عرض بین سه تا 10 لایه (بین 4 تا 12 میلی‌متر) ضخامت متغییر است.

تسمه الواتور به دلیل موادی که در ساختار خود دارد مقاومت بسیار خوبی در برابر کشش،خورندگی، سایش، حرارت، سرما، روغن، فشار،آب و حرارت داشته و آنتی استاتیک نیز هست. در واقع این تسمه در جهت عمودی برای انتقال مواد پودری، دانه‌ای و سبک چه بهداشتی چه خوراکی و چه شیمیایی بسیار مناسب هستند.

استعلام قیمت و خرید تسمه برزنتی الواتور

جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش جهت خرید تسمه الواتور برزنتی به شماره 09101645918 پیام داده و یا با خط ثابت 33901712 تماس حاصل فرمایید.