تسمه نقاله پی وی سی پله دار صنایع غذایی
  • تسمه نقاله پی وی سی پله دار صنایع غذاییعکس شماره 1

تسمه نقاله پی وی سی پله دار صنایع غذایی

ﺷﻨﺎﺳﻪ:

4440

ﺑﺮﻧﺪ:

DST

ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪی:

تسمه نقاله PVC
برای سفارش تماس بگیرید

تسمه های پی وی سی سفید مناسب مواد غذایی

برای جا به جایی مواد غذایی

در عرض ها و ضخامت ها و جزئیات و ساختار متنوع

تسمه نقاله پی وی سی پله دار صنایع غذایی

تسمه نقاله پی وی سی پله دار صنایع غذایی

شرکت دنیای صنعت طاها با تجربیات بسیار زیاد در زمینه طراحی و ساخت کانوایر های ساید وال ، اولین شرکت تخصصی در ایران می باشد که تکنولوژی طراحی و ساخت نوار نقاله سایدوال را در ایران برای ارتفاع های بسیار بلند و زوایای بسیار تند ( تا 90 درجه) در ظرفیت های مختلف به صورت کاملا عملیاتی پیاده سازی نموده است .

کانوایر سایدوال به دلیل شکل مخصوص نوار نقاله آنها به اسم های نوار نقاله سایدوال - نوار نقاله دیواره دار - نوار نقاله کرکره دار - نوار نقاله پله دار یا کانوایر دیواره دار نیز در ایران شناخته می شوند . نوار نقاله کرکره ایی به دلیل داشتن شکل خاص و انعطاف بسیار بالا در صنایع مختلفی که نیاز به انتقال و جابجایی مواد پودری یا گرانولی با مش بندی های مختلف دارند بسیار پر کاربرد می باشد .

نوار نقاله ساید وال در صنایع غذایی

سازنده کانوایر ساید وال یک از خصوصیات کانوایر ساید وال یا نوار نقاله ساید وال کاهش فضا برای نصب این تجهیزات می باشد به شکلی که برای انتقال مواد در شیب های تند و ارتفاع های بلند ، در صورت استفاده از بلت کانوایر های ساده نیاز به فضای بسیار بزرگی جهت نصب تجهیزات می باشد ولی نوار نقاله پله دار به دلیل داشتن دیواره لاستیکی در کناره ها این مشکل را حل خواهد نمود .

نوار نقاله ساید وال یا کانوایر ساید وال جزء تجهیزات بسیار کاربردی در صنایع مختلف معدنی شیمایی پتروشیمی و کلیه صنایعی که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند می باشند . نوایر نقاله جداره دار یا سایدوال دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند و به همین منظور می توان از آنها در شکل ها و منحنی های مختلف استفاده نمود .

سازنده نوار نقاله ساید وال

کانوایر دیواره دار شرکت دنیای صنعت طاها طراح و سازنده انواع نوار نقاله های سایدوال برای ظرفیت های مختلف با کادر بسیار مجرب طراحی و تولیدی همواره بهینه ترین تجهیزات انتقال مواد را در کمترین فضای ممکن و در عین حال بالاترین راندمان و برای ظرفیتها و انتقال مواد گوناگون به کارفرمایان پیشنهاد می نماید .

کانوایر ساید وال یا نوارنقاله دیواره دار دارای ارتفاه پله مختلفی می باشد که انتخاب صحیح نوع کرکره نقاله یا نوع پره یکی از آیتم های بسیار مهم در طراحی و ساخت کانوایرهای سایدوال می باشد . در مواردی که ظرفیت های انتقال مواد بسیار بالا می باشد ساخت نوار نقاله ساید وال باید با نوار نقاله مقاوم به سایش صورت پذیرد تا از پارگی و یا فرسایش نوار نقاله جلوگیری شود .نوار نقاله پله دار

کانوایر پله ای شاسی نوار نقاله یا گالری نوار نقاله در کانوایر ساید وال یا کانوایر پله دار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که علت این موضوع انتقال مواد در شیبهای بسیار تند می باشد . نوع شاسی کانوایر سایدوال ارتباط مستقیمی با ظرفیت بارگیری و زاویه انتقالی دارد و عدم استفاده مناسب باعث بروز مشکلات فراوان و در نتیجه عدم عملکرد مناسب سایدوال ها می گردد .

کانوایرهای سایدوال در صنایع غدایی و صنایع بهداشتی یکی از تجهیزات انتقال مواد مناسب با داشتن هزینه های تعمیرات و نگهداری بسیار کم می باشد که می تواند علاوه بر سرعت انتقال مواد ف جایگزین مناسب با تجهیزات ماشبه مانند الواتور های زد شکل باشد . کانوایر ساید وال صنایع غذایی

نوار نقاله کرکره ای نوار نقاله سایدوال یا کاوایر سایدوال از دو دیواره لاستیکی که دارای فرم سینوسی شکل به همراه پله لاستیکی که با فواصل مشخص و از پیش طراحی شده بر روی یک تسمه نقاله لاستیکی با استحکام کششی کاملا دقیق تشکیل شده است و جهت انتقال مواد در زوایای تند به دلیل همین جداره ها و پله های لاستیکی عملیات جابجایی موارد را انجام می دهد .

کانوایر ساید وال صنایع غذایی می تواند در برخی موارد به جای استفاده از دیواره لاستیکی از دیواره های فلزی و استیل استفاده نماید که این امر با توجه به نیازی که در صنایع غذایی و صنایع بهداشتی وجود دارد تجهیز انتقال مواد ایده آلی را به وجود خواهد آورد چرا که نوار نقالههای ساید وال با سازه استیل قابلیت شستشو را پیدا می کنند . کانوایر استیل پله دار

سازنده نوار نقاله پلکانی نوارنقاله ساید وال یا نوار نقاله پلکانی در اتوماسیون های انتقال و جابجایی مواد به دلیل شکل پذیر و قابلیت انعطاف بالا یکی از مطمئن ترین تجهیزات در این زمینه می باشد چرا که قدرت مانور در این تجهیزات بسیار بالا بوده و با تعیین دقیق عرض و ارتفاع سایدوال می تواند ظرفیت های دقیقی را به وجود آورد .

کانوایرهای سایدوال را می توان به صورت پرتابل طراحی و تولید نمود به گونه ایی که از یک دستگاه کانوایر سایدوال برای باردهی چندین دستگاه استفاده نمود و در پایان هر باردهی کانوایر را به گوشه ایی از خط منتقل کرد . شرکت دنیای صنعت می تواند با توجه به نیاز های خاص ، کانوایر سایدوال را  با قابلیت هایی مانند تنظیمم ارتفاع و تنظیم مسیر حرکت و همچنین تنظیم سرعت طراحی و تولید نماید .نوار نقاله سایدوال

کانوایر تیغه دار نوار نقاله ساید وال را می توان در محیط های مرطوب یا با رطوبت های بالا با شرایط مخصوصی استفاده نمود . استفاده از نوار نقاله سایدوال در صنایع شیلات نیز یکی از تجهیزات مناسب با راندمان بالا و افزایش سرعت تولید می باشد که در صنایع غذایی و بهداشتی معمولا از تسمه نقاله دیواره و پله دار پی وی سی استفاده می شود .

کانوایر سایدوال یا نوار نقاله سایدوال تجهیز بسیار مناسبی به منظور جایگزینی در الواتور دستگاه های بسته بندی می باشد به شکلی که جهت بالابردن مواد در دستگاه های بسته بندی و کانوایر های دستگاه بسته بندی می توان از ساید وال کانوایر ها با طولها و هزینه های تعمیرات و نگهداری پایین و همچنین آلودگی صوتی پایین تر نسبت به تجهیزات مشابه استفاده نمود .

1. توضیح تسمه نقاله پی وی سی پله‌دار در صنایع غذایی:

   - تسمه نقاله پی وی سی پله‌دار در صنایع غذایی، یک نوع تسمه نقاله با سطح پله‌دار و روکش از مواد PVC می‌باشد.

2. کاربردهای تسمه نقاله پی وی سی پله‌دار در صنایع غذایی:

   - انتقال مواد غذایی:

     - برای انتقال مواد غذایی در خطوط تولید و بسته‌بندی.

   - حفظ تمیزی و بهداشت:

     - استفاده در محیط‌هایی که نیاز به حفظ تمیزی و بهداشت بالا دارند.

3. مزایای تسمه نقاله پی وی سی پله‌دار در صنایع غذایی:

   - مناسبت برای صنایع غذایی:

     - ساختار مناسب جهت استفاده در صنایع غذایی با توجه به مواد PVC.

   - جلوگیری از لغزش مواد:

     - سطح پله‌دار برای جلوگیری از لغزش مواد.

4. نکات نگهداری تسمه نقاله پی وی سی پله‌دار در صنایع غذایی:

   - تمیزی:

     - حفظ تمیزی سطح تسمه و دستگاه‌های نقاله.

   - تنظیمات صحیح:

     - اعمال تنظیمات صحیح برای انتقال بهینه مواد در خطوط تولید.

   - تعویض به موقع:

     - تعویض تسمه به موقع به منظور جلوگیری از خرابی یا کاهش کارایی.

STP-CON-W