بهترین مارک تسمه صنعتی

بهترین مارک تسمه صنعتی

دنیای صنعت طاها  تاریخ:  دیدگاه: 0  بازدید: 97

بهترین مارک تسمه صنعتی کدام است؟

اینکه کدام تسمه بهتر است بهترین مارک تسمه صنعتی چسست، در قدم اول به مدل و برند تسمه و در قدم بعدی به کاربرد و طریقه استفاده آن بستگی دارد.

بهترین برند تسمه صنعتی چیست؟

 

تمامی برندهای تسمه موجود در مجموعه دنیای صنعت طاها از بهترین های موجود ذز بازار هستند اما بسته به نیاز مشتری برندهای مختلف را پیشنهاد می کنیم.

انواع تسمه صنعتی براساس استفاده:

 

تسمه انتقال نیرو

تسمه انتقال نیرو با لایه پلی آمید یا نخ پلی استر و روکش لاستیکی  که در سرعت بالا و قدرت زیاد از کمترین میزان کشش برخوردار می باشد و در صنایع نساجی ، چاپ و بسته بندی ، کاغذسازی ، چوب و نئوپان و ... مصرف می شود.

 

انواع تسمه انتقال نیرو

ü      تسمه انتقال نیرو وی شکل(V شکل)

ü      تسمه انتقال نیرو شیاری

ü      تسمه انتقال نیرو جوشی

ü      تسمه انتقال نیرو تخت

ü      تسمه انتقال نیرو خاص

 

تسمه نقاله

تسمه نقاله صنعتی برای حمل مواد یا اجزاء با اشکال، اندازه ها و وزن های مختلف از مکانی به مکان دیگر در صنایع مختلف مصرف کننده استفاده می شود. با تسمه نقاله، کاهش زمان بهره برداری، تلفات مواد، هزینه و بخش های مهم راه حل های اتوماسیون در کارخانه های تولیدی وجود دارد. تسمه‌های نقاله باید به دقت نگهداری شوند، در غیر این صورت ممکن است منجر به خرابی جزئی یا کلی شود، اگرچه معمولاً برای انتقال مناسب مواد و اجزای مختلف استفاده می‌شود. آنها مستعد آسیب های مکانیکی، سایش، از دست دادن انعطاف پذیری و غیره هستند و از این رو به بازرسی نگهداری دوره ای نیاز دارند.

 

انواع نوار نقاله

ü      نوار تقاله لاستیکی

ü      نوار تقاله PU

ü      نوار تقاله PVC

ü      نوار تقاله الواتور

ü      تسمه نقاله نمدی 

ü      نوار تقاله سیلیکونی

ü      نوار تقاله پارچه ای

ü      نوار تقاله توری

ü      نوار تقاله مدولار

 

تسمه نقاله

تسمه تایمینگ

 

تسمه تایمینگ صنعتی به صورت مدار باز و بسته موجود هستند.

جزء  تسمه های انتقال قدرت صنعتی است  که در صنعت و ماشین آلات بزرگ صنعتی و در صنعت خودروسازی کاربرد دارند، تسمه تایمینگ یا تسمه تایم صنعتی دارای سرعت و دقت بالایی می باشد.

 

انواع تسمه تایمینگ

 

ü      تسمه تایمینگ رابر

ü      تسمه تایمینگ pu باز و بسته

ü      تسمه تایمینگ مدار بسته سیم دار

ü      تسمه تایمینگ مدار بسته سوراخدار

ü      تسمه تایمینگ مدار بسته نخ دار

ü      تسمه تایمینگ سری M

ü      تسمه تایمینگ مدار باز متری

 

انواع تسمه صنعتی براساس ظاهر

تسمه تخت
تسمه گرد
تسمه  v شکل
تسمه چند شیار
تسمه آجدار
تسمه تایمینگ

بهترین برندهای تسمه صنعتی

 

ü      اپتی بلت Optibelt

ü      مگادین Megadin

ü      دانگیل Dongil

ü      هانچانگ HANCHANG

ü      نیتا Nitta

ü      هابازیت Habasit

 

تسمه برند OPTIBELT

 

·         تسمه های Optibelt سری SK، RED POWER، VB، VB/LC، LD، SUPER TX، SUPER VX، KB، KBX، ZR، ZR D، Omega، HTD، HTD D، STD، ZRM، ZRM D، Optiflex، ZRL، RB، DK، RR. را شامل می شود.

دنیای صنعت طاها تسمه‌های محرک Optibelt  را که بهترین مارک تسمه صنعتی  است را پوشش می‌دهد و از نظر عمر مفید آن را توصیه می کند.

·         تسمه های V شکل Optibelt:

 

o        OPTIBELT BLUE POWER   تسمه V باریک با سیم آرامید برای انتقال قدرت بالا.

o        OPTIBELT RED POWER تسمه V باریک برای انتقال قدرت بالا.

o        OPTIBELT SK S=C PLUS   تسمه های V باریک بسته بندی شده مطابق با استانداردهای DIN / ISO / BS، مخصوصاً برای مهندسی مکانیک توسعه یافته است.

o        OPTIBELT VB S=C PLUS   تسمه های VB کلاسیک مطابق با DIN 2215، با طیف وسیعی از کاربردها، تسمه های محرک کلاسیک معمولی هستند.

o        OPTIBELT SUPER X-POWER M=S  توسعه مداوم فرآیند تولید، مواد بهبود یافته، طناب پلی استر (پلی استر) با کشش کم، و همچنین شکل دندان بهینه اساس این نسل جدید تسمه است.

o        OPTIBELT SUPER TX M=S   تسمه های V با لبه های جانبی باز و دندانه های شکل به دلیل انعطاف پذیری خوبشان در درچرخ دنده هایی با قطر قرقره  کوچک استفاده می شود.

·         تسمه تایم Optibelt:

 

o        OPTIBELT OMEGA HL –  تسمه های زمان بندی با قدرت بالا برای قرقره های HTD + RPP، برتر از تسمه های OMEGA HP در چرخ هایی که با سرعت پایین کار می کنند.

o        OPTIBELT OMEGA HP   تسمه های زمان بندی با توان بالا برای قرقره های HTD + RPP، به طور خاص برای انتقال قدرت بالا در سرعت های بالا طراحی شده اند.

o        OPTIBELT OMEGA   تسمه های زمان بندی با توان بالا برای قرقره های HTD و RPP، استانداردی را برای انتقال قدرت همزمان و چرخ تسمه موقعیت تعیین می کند.

o        OPTIBELT STD   تسمه های تایم با قدرت بالا مجهز به دندانه های نیم دایره ای با مقاومت برشی افزایش یافته است.

o        OPTIBELT HTD  تسمه تایم با دندانه های نیم دایره ای که به ویژه در برابر برش مقاوم هستند. 

o        OPTIBELT ZR   تسمه تایم دو طرفه ساخته شده از کلروپرن با استحکام بالا، با طناب فایبرگلاس انعطاف پذیر و پارچه محافظ مقاوم در برابر سایش (در سمت دندانه دار).

 

·         تسمه دندانه دار

 

o        OPTIBELT KB SK تسمه های چند آجدار متشکل از تسمه های V-پیچ با کیفیت بالا که با یک پوشش اتصال به هم متصل شده اند. بسته به کاربرد، تسمه های چند آجدار می توانند از 2-5 تسمه V-باریک (روبان) روی یک تسمه تقویت شده تشکیل شوند.

o        OPTIBELT KB VB  تسمه‌های چند آجدار عمدتاً در درایوهایی که در حرکت‌های تکان دهنده (تحت بارهای شوک شدید)، در چرح تسمه هایی با فواصل مرکزی بزرگ در ترکیب با قطر قرقره‌های کوچک و محورهای عمودی کار می‌کنند، استفاده می‌شوند.

تسمه مارک OPTIBELT

برند مگادین

OLEOSTATIC GOLD  نوع تسمه V شکل پروفیل "SPA" 10x12.7mm، با طول توسعه داخلی Li-1062mm، برای انتقال نیرو در ماشین آلات صنعتی، ماشین آلات کشاورزی و کاربردهای باغبانی. طراحی و ساخت دقیق، که کشش کم، سایش و مقاوم در برابر روان کننده را فراهم می کند. سری OLEOSTATIC GOLD نشان دهنده نهایی طیف تسمه های ذوزنقه ای است.

تولید شده با مواد اولیه با کیفیت بالا برای ارائه تسمه هایی با عملکرد بالا، کشش کم و بسیار مقاوم در برابر سایش. آنها همچنین مقاوم در برابر روان کننده و با محدوده دمایی وسیع (30- تا 80 درجه سانتیگراد) هستند.

OLEOSTATIC GOLD  در مقایسه با تسمه های OLEOSTATIC استاندارد تا 30 درصد ظرفیت انتقال بیشتری دارد،

برند DONGIL

 

شرکت کره ای DONGIL  یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات لاستیکی در جهان است. دانگیل  برای کارخانه های صنعتی و خودروسازان بخاطر کیفیت بالای محصولات مورد تایید زیادی است.

برند هانچانگ

 

تسمه های با مارک هان چانگ ساخت کشور کره است که خط تولید تسمه های روکشدار ساده و دنده ای تسمه های شیاری و تسمه های تایم خود را دارا می باشد.

 

برند نیتا

 

 برند تسمه نیتا تولید کشور ژاپن است که  به دلیل کیفیت خوب آن طرفداران زیادی دارد. معمولا تسمه های انتقال نیرو با این برند در مچموعه دنیای صنعت طاها موجود است.

تسمه برند NITTA

برند هابازیت

 

تسمه هاپازیت  با این برند از تولیدات کشور ژاپن است و تولید کتتده تسمه های انتقال نیرو می باشد.

سخن پایانی:

اگر می خواهید بهترین مارک تسمه صنعتی را با ضمانت اصل تهیه کنید با ما تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت انواع تسمه صنعتی در واتساپ پیام دهید و یا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر خود را وارد کنید

قوانین ارسال نظر