معرفی برند SKF

معرفی برند SKF

 تاریخ:  دیدگاه: 0  بازدید: 961

اس کا اف SKF از سال 1907 تا کنون یک کمپانی جهانی پیشرو در زمینه فناوری و تولید بلبرینگ بوده است. مشخصه اصلی مجموعه SKF را می توان توانایی تولید فناوری و استفاده از آن ها برای تولید محصولات جدید با مزایای قابل رقابت با محصولات مشابه به صورت ادامه دار دانست.

SKF تا به امروز با اتکا به دانش روز دنیا و رعایت خط مشی کلی کمپانی در 40 زمینه صنعتی مختلف ورود کرده است. عوامل موفقیت مجموعه SKF دانش فنی، نیروی انسانی مجرب و رعایت مقررات است.

در حال حاضر تمرکز SKF بر روی ارزیابی و کاهش اثرات محیطی زیستی محصولاتش در چرخه حیاتشان چه در زمان تولید و چه در زمان مصرف به دست مصرف کننده است.

شعار تجاری: فقط زمین هست که بدون کمک SKF میچرخه!!!

در حال حاضر 48401 نفر با مجموعه SKF در سرتاسر دنیا همکاری می کنند.

SKF در 130 کشور جهان و در 40 نقطه تجاری مخصوص در حال فعالیت است. کسب و کار این مجموعه به سه بخش مهم تقسیم می شود: بازار تجاری، بازار مکانیزه و کسب و کار خاص. هر کدام از این بخش ها چرخه زندگی کامل مشتری ها را پشتیبانی می کنند و یک دامنه کامل از محصولات، خدمات و راه حل های مختلف را هم به صاحبان صنایع و هم به استفاده کنندگان ارائه می دهد.
تعهد کاری مجموعه SKF به پیشرفت تکنولوژی یک آیتم مهم در راستای باقی ماندن در بازار رقابت و افزایش قدرت رهبری تکنولوژیکی کمپانی است.

SKF یک شبکه بزرگ و قوی جهانی برای پژوهش و توسعه (Research and development) دارد و در این مراکز آزمایشگاه های بسیار مجهزی دارد و با بسیاری از دانشگاه های بزرگ و مراکز تحقیقاتی همکاری می کند و ساخت مراکز جدید و همکاری های جدید همچنان در حال اجراست.
SKF فعالیت هایش را در زمینه پژوهش و توسعه با تمرکز بیشتر بر محصولات و خدمات جدید که تاثیر مثبتی بر محیط زیست داشته باشند ادامه داده است که نمونه ای از این محصولات ایجاد سبد خرید محیط زیستی SKF Beyondzero است.

 سابقه کسب و کار رسمی SKF بالغ بر 107 سال است.
 شرکت SKF هجده مرکز فنی در سر تاسر جهان دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر خود را وارد کنید

قوانین ارسال نظر